wtorek, 6 grudnia 2016

Biżuteria tworzona w domowym zaciszu - czyli handmade :)

    Tak jak obiecywałam dzisiejszy post dotyczyć będzie mojej pasji - bransoletek. Zafascynowana moją pierwszą bransoletką od Lilou jaką dostałam jakieś 5-6 lat temu postanowiłam kupić drugą a potem pewnego dnia pomyślałam, że zrobię sama taką. Cała akcja spowodowana była koniecznością wymiany sznureczków, które się już strasznie zużyły a jakoś ciągle miałam nie po drodze do salonu Lilou na Mokotowską. No nic jako, że byłam zakochana w swoich bransoletkach i nie chciałam ich rzucać w kąt zakupiłam na sklepie z produktami do tworzenia biżuterii sznureczki i kilka innych fajnych rzeczy. Do dziś uzbierałam już mały składzik ale mąż mi sukcesywnie dokupuje organizery w Lidlu ;) Obecnie wygląda to tak. 


Do tego są jeszcze rzemyki i sznureczki no i oczywiście ciągle coś dokupuję. 
    Zabawę z własnymi bransoletkami zaczęłam jakieś 2 lata temu i robiłam je w zasadzie tylko dla siebie ale coraz więcej znajomych pytało skąd mam i gdzie kupiłam więc zaczęłam robić dla innych - głównie w prezencie. W zasadzie do dziś tak robię ale znajomi już nie chcą brać za darmo ;)
    Obecnie robię bransoletki głównie z koralików szklanych oraz kamieni. Dodaję do nich zawieszki ze srebra tybetańskiego, srebra 925 oraz srebra 925 pozłacanego. W zasadzie na zamówienie można zrobić bransoletkę w dowolnym kolorze i z dowolną zawieszką. Jako, że moje bransoletki robione są w domu i nie muszę opłacać mega drogiego czynszu na Mokotowskiej czy Galerii Mokotów to moje bransoletki są tanie, ale wykonane starannie :) Jeśli komuś przypadną do gustu któreś z nich - zapraszam :) Na Facebooku prowadzę stronkę Milky Jewellery i tam wrzucam bransoletki na sprzedaż. 






    Postanowiłam przygotowywać różne stylizacje z wykorzystaniem moich bransoletek żeby posty były ciekawsze ;) Tak oto powstała pierwsza stylizacja - inspiracja. Elementy kolażu poza bransoletkami pochodzą ze strony zalando.pl a poniżej znajdują się linki do konkretnych produktów. 


Dzisiejsza inspiracja to propozycja na romantyczną randkę. Różowa zwiewna sukienka zachwyca delikatnością, natomiast szaro-srebrne dodatki skutecznie przykuwają uwagę. Do tej stylizacji wybrałam dwie bransoletki z moich zasobów :) Jest to grafitowo-różowa i biało-różowa bransoletka z ozdobnymi kuleczkami srebrnymi. Obie bransoletki wykonane są ze szklanych koralików crackle oraz z efektem szronu wielkości 8mm. Jeśli podoba się ta propozycja to zapraszam na zalando.pl a po bransoletki tutaj. 


                                  Sukienka                       Buty                       Kopertówka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz