środa, 28 grudnia 2016

Czerń w roli głównej

Witam po dłuższej nieobecności spowodowanej Świętami i niestety złym samopoczuciem mojej córki. Ale już po świętach a córka ma się lepiej także czas i pora na kolejną stylizację - inspirację. 
    Dzisiejsza inspiracja to propozycja zarówno na spacer, spotkanie z przyjaciółkami jak i wygodny strój do pracy. Nie ukrywam, że jest to strój idealny dla mnie :) Nie dość, że słucham muzyki rockowej i taki look zawsze był mi bliski, to jeszcze nadal pozostaje modny i zgodny z trendami. 



Biało-czarna koszula w kratkę sprawdzi się wszędzie i w zasadzie do wszystkiego pasuje. Odpowiednio dobrana będzie zarówno elegancka jak i codzienna. Delikatne dżety na kieszonkach dodatkowo uatrakcyjniają tę koszulę. Spodnie dobrałam skórzane - cały czas modne i uwielbiane przez wiele osób. Lekko połyskujący efekt powoduje, że przykuwają uwagę - szczególnie w tak pochmurne dni jak ostatnio... Skórzana kurteczka na wierzchu uzupełnia cały strój. Niestety niskie temperatury nie zachęcają do noszenia zbyt krótkich i cienkich kurteczek więc polecam je osobom, które dużo podróżują samochodem a nie jeżdżą komunikacją miejską ;) Na szczęście jeszcze 3 miesiące i wiosna :) Buty dobrane do tej stylizacji to błyszczące traperki z ozdobnymi suwaczkami ala glany. Pamiętam jak kupiłam swoje pierwsze glany to tata śmiał się ze mnie, że w takich butach to on w wojsku chodził i wszyscy ich nienawidzili :) Teraz buty glany są modne i chętnie noszone przez wszystkich - nie tylko fanów rockowej muzyki. Całość uzupełnia torebka listonoszka z frędzelkami ala chwościk oraz bransoletka wykonana przeze mnie :) Jest to kwiatuszek w kolorze srebra na skórzanym płaskim rzemyku z regulowanym zapięciem w kolorze srebra. 
    Poniżej prezentuję tę samą stylizację z propozycją innych koszul. Jedna czerwono-niebieska kratka a druga zielona w modnym stylu militarnym. Wszystkie ubrania i akcesoria pochodzą ze strony zalando.pl - na dole są odnośniki - a po bransoletkę zapraszam do mnie na Facebooka






Dodatkowo chciałam tylko zapowiedzieć nowości w bransoletkach a mianowicie będą to plecionki różnego rodzaju. Na razie testuje sploty ale jak już wybiorę to najlepsze wejdą na stałe do oferty :) 




Zalando.pl:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz